Wat is dit voor site? Wij zoeken de goedkoopste boeken op internet. Handboek online conversievonden we het goedkoopst op Bol.com voor €13.69. We hebben gezocht in nieuwe en tweedehands boeken. Rechtsonderaan de pagina kan je het boek direct bestellen via Bol .com.

Handboek online conversie

Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789491560699 | Geen personage | 200 pagina's

Patrick Petersen, Patrick Petersen - 9789491560699

 

Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789491560699 | Geen personage | 200 pagina's

Online marketeer, docent, auteur, internetondernemer, columnist, spreker en marketeer Patrick Petersen (1972) studeerde in 1997 af op de 'Integratie van internet binnen de marketing-en-communicatiemix van grote organisaties in Nederland'. Deze scriptie resulteerde in een groot aantal eigen marketingmodellen en een uitgesproken visie over hoe online marketing met succes in te zetten. De gedreven internetondernemer (zie onder andere Educator.nl, AtMost.nl en AtMost.TV) werkt of werkte voor organisaties zoals DELTA, EY, Heineken Music Hall, Allure, De Hypotheekshop, Heijmans, Trendhopper, Bouwfonds, Dynamis, Hästens, SNS Reaal, TU Delft, IKEA Nederland, JAAP.nl, Adformatie, de Roterogroep en Delta Lloyd. Petersen - bekend als @onlinemarketeer op Twitter - deelt als fanatiek blogger en vlogger zijn inzichten op blogs zoals Marketingtribune.nl, Adformatie.nl, Dutchcowboys.nl en Socialmedia.nl. Het praktische Handboek Online Conversie (HOC) is een management- en studieboek. Niet alleen theorie maar ook harde quick wins op gebied van online optimalisatie. Het boek staat vol quick wins, cijfers, modellen, wetenschappelijke onderzoeken, feiten, do's en don'ts, cases en interviews met optimalisatie-experts. De praktische marketingmodellen worden daadwerkelijk ingezet bij conversieoptimalisatie in organisaties. Het HOC leunt zwaar op de praktijk. Het praktisch leer-, maar ook doe-boek maakt een einde aan het inzetten van zomaar wat online uitingen. In het HOC staat het optimaliseren van het bereik (Reach), de betrokkenheid van de doelgroep (Engagement), activatie (Activate) en het omzetten naar resultaat centraal (Nurture). De digitale aanvullingen - zoals cases, presentaties en video's - op de ondersteunende site www.handboekonlineconversie.nl en ook @conversieboek benadrukken de toon van het boek: meer resultaat met online! Leer van experts.

 

 Levertijd:   Op voorraad. Nu besteld, woensdag in huis

Tweedehands: €13.69 (nieuw: €69.95) Besparing: 80 %
(Inclusief €1,99 servicekosten)

Handboek online conversie Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789491560699 | Geen personage | 200 pagina's
TaalNederlands
BindwijzePaperback
Druk1
Verschijningsdatumjuni 2014
Afmetingen24,1 x 15,6 x 1,4 cm
Aantal pagina's200 pagina's
Kaarten inbegrepenNee
IllustratiesMet illustraties
Auteur(s)Patrick Petersen | Patrick Petersen
UitgeverBoom uitgevers Amsterdam
Vertaald doorn.v.t.
PersonageGeen personage
Extra groot lettertypeNee
Gewicht457 g
StudieboekJa
Verpakking breedte156 mm
Verpakking hoogte14 mm
Verpakking lengte241 mm



Laat hier je e-mail adres achter en de prijs die je voor het boek wil betalen. Wij laten je dan automatisch weten wanneer het boek voor jouw prijs beschikbaar is.



  Bekijk alle opties  Afrekenen  Voeg toe aan lijst 

Ander aanbod

StaatVerkoperLevertijdPrijs
NieuwParticulierOp voorraad. Voor 17:00 uur besteld, woensdag in huis  Bestel voor €69.95  Voeg toe aan lijst 
GoedParticulierOp voorraad. Nu besteld, woensdag in huis  Bestel voor €13.69  Voeg toe aan lijst 
GoedParticulierOp voorraad. Nu besteld, donderdag in huis  Bestel voor €13.74  Voeg toe aan lijst 
Als nieuwParticulierOp voorraad. Voor 16:00 uur besteld, woensdag in huis  Bestel voor €21.44  Voeg toe aan lijst 
GoedParticulierUiterlijk 18 augustus in huis  Bestel voor €67.99  Voeg toe aan lijst