Wat is dit voor site? Wij zoeken de goedkoopste boeken op internet. De nieuwe regels van sales en servicevonden we het goedkoopst op Bol.com voor €13.98. We hebben gezocht in nieuwe en tweedehands boeken. Rechtsonderaan de pagina kan je het boek direct bestellen via Bol .com.

De nieuwe regels van sales en service

Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789089652652 | 300 pagina's

David Meerman Scott - 9789089652652

 

Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789089652652 | 300 pagina's

Dankzij internet beschikken je klanten over een eindeloze hoeveelheid informatie. Het koopproces is daardoor radicaal veranderd. Iedereen die betrokken is bij sales of klantenservice heeft een complete set nieuwe vaardigheden nodig om daarin te overleven. Vergeet 'pushverkoop' maar: het initiatief ligt nu bij de klant. En die wil zich meer dan ooit koning voelen.
De nieuwe regels van sales en service laat zien welke strategieën je kunt gebruiken om klanten aan je te binden, en welke kennis en vaardigheden je daarvoor nodig hebt. Flexibiliteit, snelheid en persoonlijke aandacht spelen een grote rol. Dé manier om klanten aan je te binden is met een aansprekend verhaal dat raakt en waar jij en je medewerkers echt achter staan.
Aan de hand van tientallen voorbeelden van succesvolle bedrijven toont David Meerman Scott, auteur van de internationale bestseller De nieuwe regels van social media, de vijf belangrijkste aspecten van moderne sales en service. Je leert onder andere:
* Waarom het oude model van sales en service niet meer werkt in een digitale wereld
* Hoe je met rijke, informatieve webcontent interesse wekt, autoriteit opbouwt en meer verkoopt
* Hoe je 24/7 agile, real-time sales en service levert zonder dat het je leven beheerst
* Waarom het zo belangrijk is om de identiteit van je koper te begrijpen
* Hoe je met agile klantenservice je huidige klanten behoudt en nieuwe klanten aantrekt
'David Meerman Scott delivers with a book that challenges a whole new industry: selling.'
Seth Godin, bestsellerauteur
'A must-read to understand the new age of sales and marketing.'
Ellen Toay, Amazon.com
David Meerman Scott is expert op het gebied van marketing en sales, en auteur van de internationale bestseller De nieuwe regels van social media. Van de Nederlandse versie zijn meer dan 5000 exemplaren verkocht. Zijn succesvolle boeken en blog www.WebInkNow.com zijn onmisbaar voor ondernemers die klanten op nieuwe manieren willen bereiken en behouden.

 

 Levertijd:   Uiterlijk 1 juli in huis

Tweedehands: €13.98 (nieuw: €29.99) Besparing: 53 %
(Inclusief €1,99 servicekosten)

De nieuwe regels van sales en service Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789089652652 | 300 pagina's
TaalNederlands
BindwijzePaperback
Druk1
Verschijningsdatumfebruari 2015
AfmetingenAfmeting: 23,1 x 15,1 x 2,9 cm
Aantal pagina's300 pagina's
Kaarten inbegrepenNee
IllustratiesMet illustraties
Auteur(s)David Meerman Scott
Uitgevervan Duuren Management
Vertaald doorTosca Weijers | Tosca Weijers
Extra groot lettertypeNee
Gewicht517 g
StudieboekJa
Verpakking breedte151 mm
Verpakking hoogte29 mm
Verpakking lengte231 mm



Laat hier je e-mail adres achter en de prijs die je voor het boek wil betalen. Wij laten je dan automatisch weten wanneer het boek voor jouw prijs beschikbaar is.



  Bekijk alle opties  Afrekenen  Voeg toe aan lijst 

Ander aanbod

StaatVerkoperLevertijdPrijs
NieuwParticulierUiterlijk 28 juni in huis  Bestel voor €27.50  Voeg toe aan lijst 
Als nieuwParticulierUiterlijk 1 juli in huis  Bestel voor €13.98  Voeg toe aan lijst 
GoedParticulierUiterlijk 28 juni in huis  Bestel voor €16.99  Voeg toe aan lijst 
Als nieuwParticulierUiterlijk 29 juni in huis  Bestel voor €21.34  Voeg toe aan lijst 
Als nieuwParticulierOp voorraad. Voor 15:00 uur besteld, morgen in huis  Bestel voor €21.98  Voeg toe aan lijst 
Als nieuwParticulierUiterlijk 1 juli in huis  Bestel voor €22.93  Voeg toe aan lijst 
NieuwParticulierOp voorraad. Voor 16:00 uur besteld, morgen in huis  Bestel voor €29.99  Voeg toe aan lijst