Wat is dit voor site? Wij zoeken de goedkoopste boeken op internet. Conceptdenkenvonden we het goedkoopst op Bol.com voor €16.99. We hebben gezocht in nieuwe en tweedehands boeken. Rechtsonderaan de pagina kan je het boek direct bestellen via Bol .com.

Conceptdenken

Nederlands | Hardcover | 9789063693206 | 26 augustus 2013 | 256 pagina's

Gaby Crucq-Toffolo, Sanne Knitel - 9789063693206

 

Nederlands | Hardcover | 9789063693206 | 26 augustus 2013 | 256 pagina's

In onze mediamaatschappij worden we overladen met informatie, entertainment, reclame en marketingboodschappen. Organisaties en merken die overeind willen blijven in deze mediastorm, kunnen niet zonder sterke concepten. Conceptdenken is een onmisbare vaardigheid geworden van reclamemakers, ontwerpers en communicatieprofessionals. Dit boek is het eerste Nederlandse boek dat aan de hand van een twintigtal Nederlandse cases de theorie en praktijk van conceptdenken en conceptontwikkeling in kaart brengt. Het kijkt in het bijzonder naar merken in de creatieve industrie, bijvoorbeeld op het gebied van entertainment, film, food, mode, kunst, cultuur en media. De creatieve industrie is vaak trendzettend voor andere sectoren. Dat maakt Conceptdenken interessant voor iedereen die voor zijn merk of organisatie op zoek is naar een sterk en onderscheidend concept. Het boek is geschreven door twee vakdocenten aan de Fontys Academy For Creative Industries in Tilburg en richt zich op professionals en studenten op het gebied van communicatie, media en entertainment, vrijetijdsmanagement, design en lifestyle. Het unieke van Conceptdenken is dat het de lezer op een laagdrempelige, inspirerende en activerende manier meeneemt in de wereld van concepten en het bedenken hiervan. Het daagt de lezer uit om zelf aan de slag te gaan met het ontwikkelen van concepten aan de hand van de door de auteurs ontwikkelde methode en de gereedschapskist van technieken die in het boek is opgenomen. * Basisboek conceptontwikkeling met theorie, cases en tools * Geschreven voor studenten communicatie, lifestyle, media entertainment en design * Daagt de lezer uit zelf aan de slag te gaan met conceptontwikkeling

 

 Levertijd:   Uiterlijk 6 februari in huis

Tweedehands: €16.99
(Inclusief €1,99 servicekosten)

Conceptdenken Nederlands | Hardcover | 9789063693206 | 26 augustus 2013 | 256 pagina's
Taalnl
BindwijzeHardcover
Oorspronkelijke releasedatum26 augustus 2013
Aantal pagina's256
IllustratiesMet illustraties
HoofdauteurGaby Crucq-Toffolo
Tweede AuteurSanne Knitel
HoofdredacteurMaartje Verheezen
Tweede RedacteurCarolien van der Ven
Co RedacteurCarolien van der Ven
HoofduitgeverijBIS Publishers BV
Editie1
Gewicht974 g
Product breedte200 mm
Product hoogte24 mm
Product lengte251 mm
StudieboekNee
Verpakking breedte200 mm
Verpakking hoogte24 mm
Verpakking lengte251 mm



Laat hier je e-mail adres achter en de prijs die je voor het boek wil betalen. Wij laten je dan automatisch weten wanneer het boek voor jouw prijs beschikbaar is.



  Bekijk alle opties  Afrekenen  Voeg toe aan lijst 

Ander aanbod

StaatVerkoperLevertijdPrijs
Als nieuwParticulierOp voorraad. Voor 15:00 uur besteld, dinsdag in huis  Bestel voor €18.59  Voeg toe aan lijst 
GoedParticulierUiterlijk 6 februari in huis  Bestel voor €16.99  Voeg toe aan lijst 
Als nieuwParticulierOp voorraad. Voor 23:59 uur besteld, woensdag in huis  Bestel voor €18.24  Voeg toe aan lijst 
Als nieuwParticulier1 - 2 weken  Bestel voor €29.89  Voeg toe aan lijst 
GoedParticulier1 - 2 weken  Bestel voor €51.98  Voeg toe aan lijst 
GoedParticulier1 - 2 weken  Bestel voor €61.39  Voeg toe aan lijst