Wat is dit voor site? Wij zoeken de goedkoopste boeken op internet. Principes van marktonderzoekvonden we het goedkoopst op Bol.com voor €14.47. We hebben gezocht in nieuwe en tweedehands boeken. Rechtsonderaan de pagina kan je het boek direct bestellen via Bol .com.

Principes van marktonderzoek

Nederlands | Druk: 6 | Paperback | 9789043017244 | 524 pagina's

Alvin Burns, Ronald Bush - 9789043017244

 

Nederlands | Druk: 6 | Paperback | 9789043017244 | 524 pagina's

Principes van marktonderzoek bevat alle aspecten van (online) marktonderzoek. Daarbij ligt de nadruk op de toepassing in de praktijk. Zonder te veel in te gaan op technische details, beschrijft het boek hoe je de gegevens kunt verwerken in SPSS. De software is in de tekst geïntegreerd en aangevuld met verduidelijkende afbeeldingen. De zesde editie is volledig geactualiseerd en bewerkt voor de Nederlandstalige markt.

In elf stappen wordt het proces van marktonderzoek beschreven. Om dit proces verder toe te lichten, is een doorlopende case met vragen opgenomen. Daarmee leert de student onderzoek te doen naar onderwerpen als consumentkeuze en marktsegmenten. Elk hoofdstuk begint met leerdoelen en eindigt het met vragen en opdrachten en een lijst belangrijke begrippen.

Principes van marktonderzoek is geschreven voor studenten in het eerste en tweede jaar van de economische opleidingen in het hoger onderwijs.

Op www.pearsoneducation.nl/burnsbush zijn de volgende supplementen beschikbaar:
* Powerpointpresentaties
* SPSS-databestanden die in de cases worden gebruikt
* Extra oefeningen en cases

Voor docenten die het boek voorschrijven zijn extra vragen en opdrachten en een docentenhandleiding met uitwerkingen beschikbaar.

Alvin C. Burns is verbonden aan de Louisiana State University en Ronald F. Bush is hoogleraar aan de University of West Florida. Zij hebben verschillende marketingboeken op hun naam staan. Dit boek is aangepast voor de Nederlandstalige situatie door Andr├ę van Iterson, Herbert Maks en Frans de Swart. Zij zijn verbonden aan de Hogeschool Inholland.

 

 Levertijd:   6 dagen

Tweedehands: €14.47
(Inclusief €1,99 servicekosten)

Principes van marktonderzoek Nederlands | Druk: 6 | Paperback | 9789043017244 | 524 pagina's
TaalNederlands
BindwijzePaperback
Druk6
Verschijningsdatumapril 2011
AfmetingenAfmeting: 26,4 x 19,5 x 2,7 cm
Aantal pagina's524 pagina's
Kaarten inbegrepenNee
IllustratiesMet illustraties
Auteur(s)Alvin Burns | Ronald Bush | Ronald Bush | Ronald F. Bush
RedacteurAndre Van Iterson
Co-redacteurHerbert Maks
UitgeverPearson Benelux B.V.
Vertaald doorTijmen Roozenboom | Ingrid Smeets | Willy Schaap | Ingrid Smeets | Tijmen Roozenboom
Extra groot lettertypeNee
Gewicht984 g
StudieboekJa
Verpakking breedte195 mm
Verpakking hoogte27 mm
Verpakking lengte264 mm



Laat hier je e-mail adres achter en de prijs die je voor het boek wil betalen. Wij laten je dan automatisch weten wanneer het boek voor jouw prijs beschikbaar is.



  Bekijk alle opties  Afrekenen  Voeg toe aan lijst 

Ander aanbod

StaatVerkoperLevertijdPrijs
GoedParticulier6 dagen  Bestel voor €14.47  Voeg toe aan lijst 
GoedParticulierUiterlijk 31 mei in huis  Bestel voor €16.99  Voeg toe aan lijst 
RedelijkParticulierOp voorraad. Nu besteld, zaterdag in huis  Bestel voor €22.64  Voeg toe aan lijst