Wat is dit voor site? Wij zoeken de goedkoopste boeken op internet. Social media voor interne communicatievonden we het goedkoopst op Bol.com voor €10.94. We hebben gezocht in nieuwe en tweedehands boeken. Rechtsonderaan de pagina kan je het boek direct bestellen via Bol .com.

Social media voor interne communicatie

Nederlands | Druk: 2 | Paperback | 9789013093049 | 234 pagina's

Huib Koeleman - 9789013093049

 

Nederlands | Druk: 2 | Paperback | 9789013093049 | 234 pagina's

In 'Twitteren op je werk; Social media voor interne communicatie' komen allerlei social media aan de orde die mogelijkheden bieden voor kennis uitwisseling en communicatie binnen organisaties, zoals social network als Hyves en Facebook en de kennisplatforms zoals Wiki's. Hierbij komen verschillende voorbeelden voorbij, van Madonna tot Maxime Verhagen, van Google tot Achmea.

De lezer van dit boek krijgt ook zicht op de mogelijkheden die social media bieden voor een nieuwe stijl van communiceren: transparant, simpel, snel, participatief, direct, altijd bereikbaar zijn, niet hiƫrarchisch en overal.

De social media passen bij de medewerker 2.0 en bij het zogenaamde "nieuwe werken". Ook de veranderende rol van de afdeling communicatie wordt behandeld, van controleur in luisteraar. Zal het persoonlijke vormen van communicatie vervangen? Nooit! Maar communicatiemensen zullen deze vormen moeten kennen. En na het lezen van dit boek ken je ze.

Als je al een tijdje van plan was je te verdiepen in de 2.0 Media, lees dan dit boek. In een paar uur ben je weer helemaal bij. Het is niet geschreven voor ICT-deskundigen maar voor communicatiemensen, managers en mensen die op de hoogte willen blijven van nieuwe ontwikkelingen in hun organisatie.

"Twitteren op je werk" is een goede aanvulling op Huib Koeleman's standaardwerk "Interne communicatie als managementinstrument". En als je daarna de smaak te pakken hebt, is er recente informatie beschikbaar op de bijbehorende websites:

www.twitterenopjewerk.nl
www.twitterenopjewerk.be

In deze gewijzigde herdruk is het boek geactualiseerd en aangevuld met een stappenplan voor het invoeren van social media, de zin en onzin van netiquette, een handige handleiding voor beginnende twitteraars en praktijkcases van Philips, Unilever, het Kadaster en de gemeente Amsterdam.



 

 Levertijd:   1 - 8 dagen

Tweedehands: €10.94
(Inclusief €1,99 servicekosten)

Social media voor interne communicatie Nederlands | Druk: 2 | Paperback | 9789013093049 | 234 pagina's
TaalNederlands
BindwijzePaperback
Druk2
Verschijningsdatumdecember 2015
AfmetingenAfmeting: 24,2 x 15,7 x 1,4 cm
Aantal pagina's234 pagina's
Kaarten inbegrepenNee
IllustratiesMet illustraties
AuteurHuib Koeleman
UitgeverBoom uitgevers Amsterdam
Extra groot lettertypeNee
Gewicht384 g
StudieboekNee
Verpakking breedte157 mm
Verpakking hoogte14 mm
Verpakking lengte242 mm



Laat hier je e-mail adres achter en de prijs die je voor het boek wil betalen. Wij laten je dan automatisch weten wanneer het boek voor jouw prijs beschikbaar is.



  Bekijk alle opties  Afrekenen  Voeg toe aan lijst 

Ander aanbod

StaatVerkoperLevertijdPrijs
Als nieuwParticulierOp voorraad. Nu besteld, zaterdag in huis  Bestel voor €12.84  Voeg toe aan lijst 
Als nieuwParticulier1 - 8 dagen  Bestel voor €10.94  Voeg toe aan lijst 
Als nieuwParticulier1 - 8 dagen  Bestel voor €11.99  Voeg toe aan lijst 
Als nieuwParticulierOp voorraad. Nu besteld, zaterdag in huis  Bestel voor €12.98  Voeg toe aan lijst 
GoedParticulierUiterlijk 28 april in huis  Bestel voor €15.49  Voeg toe aan lijst