Wat is dit voor site? Wij zoeken de goedkoopste boeken op internet. Marketingcommunicatiestrategievonden we het goedkoopst op Bol.com voor €46.98. We hebben gezocht in nieuwe en tweedehands boeken. Rechtsonderaan de pagina kan je het boek direct bestellen via Bol .com.

Marketingcommunicatiestrategie

Nederlands | Druk: 7 | Hardcover | 9789001834128 | 608 pagina's

J.M.G. Floor, W.F. van Raaij - 9789001834128

 

Nederlands | Druk: 7 | Hardcover | 9789001834128 | 608 pagina's

Marketingcommunicatiestrategie is al jaren hét standaardwerk voor het vakgebied marketingcommunicatie en fungeert zowel tijdens de studie als daarna als grondig naslagwerk; al meer dan 130.000 studenten zijn ermee opgeleid. Het geïntegreerde marketingcommunicatieplan staat centraal in het boek.

Waarom kiezen voor Marketingcommunicatiestrategie?
- ijzersterke methode met zeer goede positie in de hbo-/wo-markt;
- geschreven door gerenommeerde auteurs;
- veel extrastudie-, oefen- en toetsmateriaal online.

De wereld van de marketingcommunicatie verandert voortdurend. Marketingcommunicatiestrategie slaagt erin om te midden van al die veranderingen marketingcommunicatie een fundament te geven. Dit door middel van een doordacht stappenplan en inzichten die gebaseerd zijn op feiten. Na een inleiding in het vakgebied komen in Marketingcommunicatiestrategie systematisch alle marketingcommunicatie-instrumenten en de bijbehorende media aan bod. Vervolgens leert de student een afgewogen mix samen te stellen. Naast reclame worden sponsoring, PR, promoties, direct marketing, persoonlijke verkoop en winkelcommunicatie besproken, waarbij het belang van sterke merken een terugkerend thema is. Het boek is met name geschikt voor studenten van opleidingen in het hoger economisch en communicatieonderwijs.

Deze zevende editie van Marketingcommunicatiestrategie is volledig geactualiseerd. Het stappenplan is aangepast en er is een nieuw merkmodel opgenomen. Verder bevat het een nieuwe visie op de veranderde consument, op de mediamix en op onderzoek.

Bij Marketingcommunicatiestrategie biedt Noordhoff Uitgevers een rijke digitale omgeving: Prepzone. In deze leeromgeving kunnen studenten en docenten zich efficiënt voorbereiden op lessen en het uiteindelijke tentamen. Daarnaast biedt Prepzone verschillende functionaliteiten om samenwerking, monitoring en rapporteren te optimaliseren.

 

 Levertijd:   Uiterlijk 17 juni in huis

Tweedehands: €46.98 (nieuw: €100.75) Besparing: 53 %
(Inclusief €1,99 servicekosten)

Marketingcommunicatiestrategie Nederlands | Druk: 7 | Hardcover | 9789001834128 | 608 pagina's
TaalNederlands
BindwijzeHardcover
Druk7
Verschijningsdatumjuli 2015
AfmetingenAfmeting: 27,8 x 19,9 x 2,9 cm
Aantal pagina's608 pagina's
Kaarten inbegrepenNee
IllustratiesMet illustraties
Auteur(s)J.M.G. Floor | W.F. van Raaij | Margot Bouwman | M.Y. Bouwman
UitgeverNoordhoff
Extra groot lettertypeNee
Gewicht1418 g
StudieboekJa
Verpakking breedte199 mm
Verpakking hoogte29 mm
Verpakking lengte278 mm



Laat hier je e-mail adres achter en de prijs die je voor het boek wil betalen. Wij laten je dan automatisch weten wanneer het boek voor jouw prijs beschikbaar is.



  Bekijk alle opties  Afrekenen  Voeg toe aan lijst 

Ander aanbod

StaatVerkoperLevertijdPrijs
Nieuwbol.comOp voorraad. Voor 23:59 uur besteld, dinsdag in huis  Bestel voor €79.95  Voeg toe aan lijst 
RedelijkParticulierUiterlijk 17 juni in huis  Bestel voor €46.98  Voeg toe aan lijst 
GoedParticulier1 - 2 weken  Bestel voor €50.98  Voeg toe aan lijst 
Als nieuwParticulierOp voorraad. Voor 20:00 uur besteld, dinsdag in huis  Bestel voor €59.15  Voeg toe aan lijst 
NieuwParticulierUiterlijk 17 juni in huis  Bestel voor €64.95  Voeg toe aan lijst 
NieuwParticulierUiterlijk 16 juni in huis  Bestel voor €99.43  Voeg toe aan lijst 
NieuwParticulierUiterlijk 16 juni in huis  Bestel voor €100.75  Voeg toe aan lijst