Wat is dit voor site? Wij zoeken de goedkoopste boeken op internet. Trends and Issues in Global Tourism 2009vonden we het goedkoopst op Bol.com voor €0. We hebben gezocht in nieuwe en tweedehands boeken. Rechtsonderaan de pagina kan je het boek direct bestellen via Bol .com.

Trends and Issues in Global Tourism 2009

Engels | Hardcover | 9783540921981 | 03 maart 2009 | 278 pagina's

- 9783540921981

 

Engels | Hardcover | 9783540921981 | 03 maart 2009 | 278 pagina's

As other industries, the global travel and tourism industry has been facing immense challenges and highly visible upheaval since the beginning of the new millennium. This book is indispensable for tourism and travel professionals as well as for academics and students anal- ing current global tourism and travel trends.

This book offers insights into important trends in the global travel and tourism industry and analyses developments in the aviation and hospitality industry, destination management and general travel behaviour. Climate change and its impact on the travel and tourism industry is as much a focus as for example the impacts of kerosene prices on the aviation industry.

An article by the well-known philosopher Peter Sloterdijk gives an insight into the philosopher’s thinking about tourism and therefore goes beyond tourism’s own border. This also applies to an article about the clash of civilisation, contributed by the Prince of Ethiopia, Asfa-Wossen Asserate.

The articles are based on presentations and panel discussions presented at the world´s largest tourism convention, the ITB Convention Market Trends & Innovations. This book unites convention highlights prepared by renowned professionals and scientists within the industry.

 

 Levertijd:  

-

Trends and Issues in Global Tourism 2009 Engels | Hardcover | 9783540921981 | 03 maart 2009 | 278 pagina's
Taalen
BindwijzeHardcover
Oorspronkelijke releasedatum03 maart 2009
Aantal pagina's278
IllustratiesNee
HoofdredacteurRoland Conrady
Tweede RedacteurMartin Buck
HoofduitgeverijSpringer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. K
Editie2009
Extra groot lettertypeNee
Gewicht635 g
Product breedte155 mm
Product lengte235 mm
StudieboekJa
Verpakking breedte164 mm
Verpakking hoogte21 mm
Verpakking lengte242 mm



Laat hier je e-mail adres achter en de prijs die je voor het boek wil betalen. Wij laten je dan automatisch weten wanneer het boek voor jouw prijs beschikbaar is.



  Bekijk alle opties  Afrekenen  Voeg toe aan lijst