Wat is dit voor site? Wij zoeken de goedkoopste boeken op internet. Principles of Marketingvonden we het goedkoopst op Bol.com voor €16.99. We hebben gezocht in nieuwe en tweedehands boeken. Rechtsonderaan de pagina kan je het boek direct bestellen via Bol .com.

Principles of Marketing

Engels | Druk: 17th | Paperback | 9781292220178 | 736 pagina's

Phil T. Kotler, Gary Armstrong - 9781292220178

 

Engels | Druk: 17th | Paperback | 9781292220178 | 736 pagina's

Principles of Marketing 17e editie is een boek van Dr. Philip T. Kotler uitgegeven bij Pearson Education Limited. ISBN 9781292220178

For Principles of Marketing courses that require a comprehensive text. Help students learn how to create value through customer connections and engagement In a fast-changing, increasingly digital and social marketplace, it's more vital than ever for marketers to develop meaningful connections with their customers. Principles of Marketing helps students master today's key marketing challenge: to create vibrant, interactive communities of consumers who make products and brands an integral part of their daily lives. To help students understand how to create value and build customer relationships, Kotler and Armstrong present fundamental marketing information within an innovative customer-value framework. Thoroughly revised to reflect the major trends impacting contemporary marketing, the 17th Edition is packed with stories illustrating how companies use new digital technologies to maximize customer engagement and shape brand conversations, experiences, and communities. MyLabTM Marketing not included. Students, if MyLab is a recommended/mandatory component of the course, please ask your instructor for the correct ISBN and course ID. MyLab should only be purchased when required by an instructor. Instructors, contact your Pearson rep for more information. MyLab is an online homework, tutorial, and assessment product designed to personalize learning and improve results. With a wide range of interactive, engaging, and assignable activities, students are encouraged to actively learn and retain tough course concepts.

Sinds mei 2020 is ook de 18e editie van Principles of Marketing beschikbaar.

 

 Levertijd:   Uiterlijk 29 september in huis

Tweedehands: €16.99 (nieuw: €45.99) Besparing: 63 %
(Inclusief €1,99 servicekosten)

Principles of Marketing Engels | Druk: 17th | Paperback | 9781292220178 | 736 pagina's
TaalEngels
BindwijzePaperback
Druk17th
Verschijningsdatumjuli 2017
AfmetingenAfmeting: 1 x 1 x 1 cm
Aantal pagina's736 pagina's
IllustratiesNee
Auteur(s)Phil T. Kotler | Gary Armstrong | Philip Kotler | Gary Armstrong | Nigel Piercy | Lloyd C. Harris | Lloyd Harris
UitgeverPearson Education (Us)
Originele TitelPrinciples of Marketing
Gewicht1607 g
StudieboekJa
Verpakking breedte219 mm
Verpakking hoogte33 mm
Verpakking lengte277 mm



Laat hier je e-mail adres achter en de prijs die je voor het boek wil betalen. Wij laten je dan automatisch weten wanneer het boek voor jouw prijs beschikbaar is.



  Bekijk alle opties  Afrekenen  Voeg toe aan lijst 

Ander aanbod

StaatVerkoperLevertijdPrijs
NieuwParticulierOp voorraad. Nu besteld, woensdag in huis  Bestel voor €29.99  Voeg toe aan lijst 
GoedParticulierUiterlijk 29 september in huis  Bestel voor €16.99  Voeg toe aan lijst 
Als nieuwParticulierOp voorraad. Nu besteld, woensdag in huis  Bestel voor €26.98  Voeg toe aan lijst 
Als nieuwParticulierUiterlijk 29 september in huis  Bestel voor €28.98  Voeg toe aan lijst 
Als nieuwParticulierUiterlijk 30 september in huis  Bestel voor €29.39  Voeg toe aan lijst 
Nieuwbol.comOp voorraad. Voor 23:59 besteld, morgen in huis  Bestel voor €45.99  Voeg toe aan lijst