Wat is dit voor site? Wij zoeken de goedkoopste boeken op internet. Ads, Fads and Consumer Culturevonden we het goedkoopst op Bol.com voor €0. We hebben gezocht in nieuwe en tweedehands boeken. Rechtsonderaan de pagina kan je het boek direct bestellen via Bol .com.

Ads, Fads and Consumer Culture

Engels | Druk: Revised edition | Hardcover | 9780742554436 | 244 pagina's

Arthur Asa Berger, Arthur Berger - 9780742554436

 

Engels | Druk: Revised edition | Hardcover | 9780742554436 | 244 pagina's

Now in its third edition, the popular Ads, Fads, and Consumer Culture is an engaging cultural studies critique of advertising and its impacts on American society. Arthur Asa Berger looks at marketing strategies, sex and advertising, consumer culture, political advertising, and communication theory and process to give an accessible overview of advertising in America. The new edition features updated examples and new theoretical material, including expanded discussions on critical analysis methods, sexuality in advertising, global advertising, and neuromarketing.

 

 Levertijd:  

-

Ads, Fads and Consumer Culture Engels | Druk: Revised edition | Hardcover | 9780742554436 | 244 pagina's
TaalEngels
BindwijzeHardcover
DrukRevised edition
Verschijningsdatummaart 2007
Afmetingen23,3 x 16,4 x 2 cm
Aantal pagina's244 pagina's
IllustratiesNee
AuteurArthur Asa Berger | Arthur Berger
Co-auteurArthur Berger
IllustratorArthur Asa Berger
UitgeverRowman & Littlefield
Extra groot lettertypeNee
SubtitelAdvertising's Impact on American Character and Society
Thema Qualifier Code1KBB
Thema Subject CodeJBCT3



Laat hier je e-mail adres achter en de prijs die je voor het boek wil betalen. Wij laten je dan automatisch weten wanneer het boek voor jouw prijs beschikbaar is.



  Bekijk alle opties  Afrekenen  Voeg toe aan lijst 

Gerelateerde producten