Wat is dit voor site? Wij zoeken de goedkoopste boeken op internet. Principles of Services Marketingvonden we het goedkoopst op Bol.com voor €24.99. We hebben gezocht in nieuwe en tweedehands boeken. Rechtsonderaan de pagina kan je het boek direct bestellen via Bol .com.

Principles of Services Marketing

Engels | Druk: 6th Revised edition | Paperback | 9780077129514 | 368 pagina's

Adrian Palmer - 9780077129514

 

Engels | Druk: 6th Revised edition | Paperback | 9780077129514 | 368 pagina's

Today, more people in the western world earn a living from producing services than making manufactured goods. Now in its sixth edition, Principles of Services Marketing offers a comprehensive and contemporary introduction for students taking a module in services marketing. Fully updated and revised throughout, it reflects the latest technological developments and their impact for services marketing. New for this edition: increased coverage of the customer experience; highlights Web 2.0 for peer-to-peer interaction; more on social networking sites and mobile internet; focus on how the credit crunch impacts services marketing; and, emphasis on ecological issues and their implications for marketing services.

 

 Levertijd:   Op voorraad. Voor 23:59 uur besteld, vrijdag in huis

24.99

Principles of Services Marketing Engels | Druk: 6th Revised edition | Paperback | 9780077129514 | 368 pagina's
TaalEngels
BindwijzePaperback
Druk6th Revised edition
Aantal pagina's368 pagina's
IllustratiesNee
Auteur(s)Adrian Palmer | Professor Adrian Palmer | Palmer, Adrian | Palmer
UitgeverMcgraw-Hill Education - Europe
Gewicht1130 g
StudieboekJa
Verpakking breedte195 mm
Verpakking hoogte27 mm
Verpakking lengte259 mm



Laat hier je e-mail adres achter en de prijs die je voor het boek wil betalen. Wij laten je dan automatisch weten wanneer het boek voor jouw prijs beschikbaar is.



  Bekijk alle opties  Afrekenen  Voeg toe aan lijst